Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем при студено палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем при студено палене

    Здравей те,взех си 156-ца 2.0 ts 155 коня и има ГИ lorenco landi и имам следния проблем.сутрин при първото палене тартори за около 5-6 секунди и след това заковава на 1200 оборота но като и подам газ глъхне и след 1 мин тези проблеми изчезват.пали винаги на бензин,ходих на диагностика в специализиран сервиз и там ми казаха че всичко е ок,само сондата била малко мудна.какво да правя?
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

  • #2
    Ами имах такъв проблем, или поскоро подобен. Проблема се оказа дебитомер. При мен беше малко по различно, ако запалиш и и подаде газ, и я държиш така 30-на секунди около 2500-3000 оборота след това е ОК, но ако само запалиш тя гасне. Но започна като при тебе, и с времето стигна до там да се опитам да изтръгна кабел ана дебитомера зедно с него, по едно време мислех че буксата му не прави контакт защото забелязах чекато размърдам там и се орпавя. най-вероятно точно като с ее пооправяла куплуга не е правел контакт и тя е караа по таблични и изчислени стойности. Дано да е нещо друго, ама това глъхнене мяза като да и е повече въздуха а тя да не го отчита.

    п.с. към края, т.е преди съвсем да се прецака дебитомера, имаше и много странно поведение, намаляваше аванса, съответно мощността чежнеше. Но това се видя като я диагностицирахме в движение.

    Comment


    • #3
      Re: проблем при студено палене

      Първоначално публикувано от nikotm
      Здравей те,взех си 156-ца 2.0 ts 155 коня и има ГИ lorenco landi и имам следния проблем.сутрин при първото палене тартори за около 5-6 секунди и след това заковава на 1200 оборота но като и подам газ глъхне и след 1 мин тези проблеми изчезват.пали винаги на бензин,ходих на диагностика в специализиран сервиз и там ми казаха че всичко е ок,само сондата била малко мудна.какво да правя?
      Пробвай смяна на бензина със някакъв силен 100октана с термодатчика на термостата и почистване на дебитомера потърси из форума пише как се почиства дебитомера
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Аз смених дебитомер и пак си глахне сутрин, само че доста по-малко от преди. И забелязвам, че като я запаля веднага без да чакам помпата да подкачи гориво няма проблеми. Но може и да си въобразявам.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          благодаря на всички за съветите.на диагностиката дебитомера даде идеални стойности.ще пробвам с бензин с по-висок октан
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #6
            Това го прави и моята. Проблемът идва от газта или от смяна на различни видове гориво. Колата се настройва за един вид гориво, с цел оптимизиране работат на двг. В нашия случай колата се настройва за газ и после като тръгне бензин се шашка. При мен беше стигнало дотам, че не можех въобще да тръгна след 20-30 паления на бенз. На диагностика показа всичко шест. Изключих за един ден ГИ и карах само на бенз и на следващата сутрин нямаше никъв проблем.
            2014: Deutschland über alles

            Comment


            • #7
              ХМ аз мойта я зареждам веднъж на месеца догоре и не сменям бенза,затва не е проблема там /според мен/
              Аlfa156 1.8TS 2000

              Comment


              • #8
                Е не може да е от смяна на бензини със сигурност моята няма два дена в които да зареди от едно и също място, зареждам от която бензиностанция ми попадне но нямам такъв проблем. Виж между газ и бензин не знам, ама лично за мен да сложеш газ на алфа малко обезмисля идеята да се кара алфа.
                А дебитомера къде го гледа че дава идеални резултати .... и прави ли диагностика по време на движение или само на място. Както ти казах на място и при моята всичко изглеждаше ОК, ав движение се видя зао не върви, аванса падае на 2-3 градуса и двигателя умираше веднага. И при теб могат да се видят някои проблеми при натоварване които на място да ги нямаш.
                При мен забелязвам нещо друго интересно, като не е загряла върви по добре отколкото като загрее, в смисъл доста по добре дърпа, това е от едно известно време. Скоро мисля да я оставя за ремонт на двигател и ще видим тогава и това що така става, може да е от ламбдите, ако изчаква известно време да загреят може би през това време не се опитва да я прави по еко .. а на мен ламбдите отпред показват глупости щото съм разпорен .. то и задната показва глупсти щото пък няма вече предни катализатори

                Comment


                • #9
                  и аз също имам сутрин същият проблем.... и това стана след като смених дебитомера.като запаля и малко пърка и след 5-10 сек се оправя сякаш работи на 2-3 цилиндъра....незнам.може ли пък да е и от ламбда сондата че ми казаха че и тя ми е за смяна?
                  Alfa 156/1.8/144cc/97

                  Comment

                  Working...
                  X